HTML

Mind Revolution

Sötét és veszedelmes jövőkép egy gyönyörű és izgalmas múltból.

Friss topikok

Linkblog

2007.08.17. 15:16 Kyross (törölt)

Emlékek egy keresztény egyházból II.

Minél több időt töltöttem ennek az egyháznak a kötelékében, annál több embert ismertem meg, annál inkább voltam része az egyházi tevékenységeknek. Igét hirdetni jártunk, esténként jókat beszélgettünk, és mindent Isten nevében tettünk. Érdekes, mert hétköznapi emberek voltak, programozók, tanárok, de ha együtt voltunk minden olyan más volt.

Gyermekként akár azt is mondhatnám hogy élveztem. De ahogy megismertem az embereket, mindenkinek megismertem azt az oldalát, ami eddig rejtve volt. A feketeség és az igazi emberség, a gyarló és pusztító típus kacsintott ki néha a falak mögül, és ez méginkább elrontotta az addig emberekbe vetett kevés bizalmamat is.

A felszín alatt ment a gyerekes pletyka, egymás kibeszélése, természetesen ha valaki bedobta a 10ezrest a ládikába akkor azt jó látványosan és lassan tette. Persze még az elején ezek fel sem tűntek, hiszen kisebb voltam még, de ahogy eltelt pár év, rá kellett döbbennem, hogy egyre elszomorítóbb amit látok, miközben a családom ugyanúgy aktívan cselekszik Isten nevében. Hitem se volt igazán. Nem imádkoztam sokat, és teljesen komolyan se vettem az egészet. Megszakítottam a kapcsolatot mindenkivel előbb vagy utóbb. 

Minden pillanat amit ezek után Istentiszteleten átéltem, csalódások serege. Egyszerűen ráláttam egy olyan illúzióvilágra, ami az előtt titoknak számított nekem. Méghozzá az, hogy hogyan? Miként? Miért működik ha valami mégsem stimmel az egésszel?
Ez a kérdés indított meg, és juttatott ma oda, hogy a lehető legelképzelhetetlenebb módon megváltozott a gondolkodásom másfél év alatt.

A válaszok nem is annyira lényegesek mint inkább az, hogy (ahogy későbbiekben részletezni fogom) emberségünk legaljasabb mocska ütötte fel a fejét mindenhol, ahol egy kisgyerek nem vehette észre. És ez nem egyszerűen fiatalkori érzés, hanem újragondolt élet. Be voltam kebelezve...

Folyt. köv.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindrevolution.blog.hu/api/trackback/id/tr93142458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása